Monday, August 28, 2017

Cara Beli Barang Dari USA Tanpa Perlu Kita Pergi Ke USA Dan Dapat Alamat USA

Bila kita bercakap pasal barangan USA atau dari USA,mesti teruja kan.'Barang aku ini Made In USA ' Aku beli kat US ni '

Itu lah dialog yang biasa kita dengar bila bercakap tentang barang dari USA.Kita biasanya akan berbangga lah jika memiliki barangan import,tak kira lah dari USA ke,Jepun ke,Italy ke,Arab ke..Mesti Akan rancak berborak dengan kawan2,nak2 lagi topik pasal barang import atau luar negara.

Pengalaman hampir 8 tahun

Saya dah berpengalaman hampir 8 tahun import barang dari luar negara,jadi saya tak berapa nak bercakap tentang itu sangat.Bermula dengan import helmet dari Jepun,jam tangan,pakaian,sehingga lah sunglasses.Untuk helmet,Kaizen Maju memiliki AP yang sah untuk mengimport helmet dari Jepun.Dengan AP,nak import apa2 pun boleh janji barang yang sah disisi undang2 saja.




Sebahagian gambar lama yang masih dijumpai.

Tapi hari ini,saya bukan lah nak cerita pasal itu semua,kalau cerita pun,memang tak akan habis harini.Saya nak dedahkan bagaimana cara membeli dari USA tanpa perlu kita ke sana.Macam biasa je kan dengar.Ada lagi yang best tau.

Saya akan dedahkan bagaimana nak beli barang dari USA yang penjual nya tak mahu  atau tak offer untuk post ke Malaysia.Banyak website dari US yang tak nak post barang mereka ke Malaysia,Contoh paling mudah di eBay,Ya,ada sebahagian penjual yang anti Malaysia.Terang2 dia tulis pada iklan mereka 'Not Ship To Malaysia' 


Bukti !! Ada sebahagian penjual yang tak mahu post ke Malaysia.

Contoh website rasmi Oakley hanya menerima pembeli dari USA atau beralamat di USA sahaja. 

Sebenarnya,banyak lagi website dari USA yang tidak menawarkan khidmat penghantaran barang dagangan mereka ke Malaysia.Sebab apa?Banyak sebab tapi antara yang saya tahu,Malaysia banyak Fraud Case / Scammer.Lain2 faktor,saya tidak pasti.



Hari ini saya akan bocorkan Rahsia bagaimana saya tetap juga boleh beli barang2 yang terdapat di website2 yang saya tunjukkan seperti di atas.Banyak lagi website sebenarnya,tapi saya tunjuk sebahagian saja untuk rujukan anda semua.

Ini lah saya gunakan untuk bisnes Kaizen Maju dari 2009 sehingga lah sekarang.Ia nya masih relevan & sentiasa relevan.Sepanjang tempoh tersebut,saya tidak mengalami sebarang masalah.Dan saya juga mahu anda menggunakan nya.

Apa saya gunakan selama ini ialah Hopshopgo.com

Pernah dengar & cuba ?

Saya amat recommend hoshopgo sebagai 'port' untuk membeli barang USA yang tak nak post ke Malaysia.

Saya tahu sekarang dah ada banyak syarikat yang hampir sama macam hopshopgo tetapi saya tetap recommend Hopshopgo kepada anda.

Antara sebab2 nya ialah :-

- Saya dah gunakan ia hampir 8 tahun & yakin ianya selamat.

- Selamat sebab under PayPal,kalau tak salah,Hopshopgo anak syarikat PayPal.

- Kos penghantaran ke Malaysia berpatutan.

- Barang dijaga dengan baik.

- Ada reward & diskaun2 yang menarik

- Yang best nya ialah,anda akan memiliki USA Address sendiri,Ya alamat itu khas untuk anda.

- Gaya kerja yang bersistematik & teratur.Jangan risau pasal tersalah hantar barang ke apa.Dijamin selamat.

- Jaminan pulangan wang ,boleh refund.


So,hari ini saya akan tunjukkan step by step bagaimana untuk mendaftar akaun Hopshopgo dan mendapat USA address & masukkan USA address anda ke akaun eBay anda.

Boleh belajar disini.


Belajar jana income 4 angka sebulan dengan borong secara online dari China



Share this

8 Responses to "Cara Beli Barang Dari USA Tanpa Perlu Kita Pergi Ke USA Dan Dapat Alamat USA"

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. bos..kalau dah smpai ke address us tu nak pos ke malaysia berapa ya kos penghantaran die?

    ReplyDelete
  3. Salam.. so contoh kita beli corelle frm us website then masukan add us yg kita dpt drpd hopshopgo ni lah yer? Kemudian penghantaran dr us ke malaysia mcmana yer? Thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boss nk tnye mcm mana nk beli barang USA SECARA BORONG DAN HANTAR KE MALAYSIA ..

      Delete
  4. Bos.contoh harga barang dlm rm200 termasuk shiping dan bayar menggunakan paypal.so total semua skali brapa kita kna byar

    ReplyDelete
  5. Salam bos.. boleh sy dptkn phone no.. nk mintak ilmu ckit berkenaan membeli barang dr luar negara

    ReplyDelete
  6. Salam tuan,web usa hanya terima paypal yg berdaftar di usa shj.Bgaimana cara utk paksa web tersebut trima paypal yg berdaftar di malaysia

    ReplyDelete